Hemos observado que está utilizando un navegador no compatible. Es posible que el sitio Web de TripAdvisor no se visualice correctamente.Los siguientes navegadores son compatibles con nuestro sitio:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Red Roof Inn Edison

860 New Durham Rd I-287 at Middlesex Avenue, Exit #3/2-A, Edison, NJ 08817-2837
Información
Ubicación
Limpieza
Servicio
Calidad/precio
Servicios del establecimiento
Estacionamiento gratis
Se admiten mascotas (Se aceptan perros / mascotas)
Internet de alta velocidad gratuito (WiFi)
Acceso sillas de ruedas
Servicio de lavandería
Lavandería de autoservicio
Características de la habitación
Habitaciones para no fumadores
Aire acondicionado
Microondas
Es bueno saberlo
ESTILO DEL HOTEL
Económico
Seguro
CATEGORÍA DEL HOTEL
Ubicación
Vista completa
Contactar
860 New Durham Rd I-287 at Middlesex Avenue, Exit #3/2-A, Edison, NJ 08817-2837
Nombre/dirección en idioma local
Cómo llegar al establecimiento
Aeropuerto Internacional Newark Liberty, Newark25 km
Aeropuerto Municipal de Morristown29 km
Ver todos los hoteles cercanos
Opiniones y más
273opiniones
59fotos
9P y R
0consejos sobre habitaciones
Calificación de viajeros
  • 99
  • 64
  • 54
  • 27
  • 29
Época del año
Tipo de viajero
Idioma
  • Más idiomas
  • Filtrar
  • español
Mostrar opiniones que mencionen
Teníamos reservadas dos habitaciones de no fumadores. Cuando llegamos, solo tenían una habitación de no fumadores, por lo que tuvimos que dormir oliendo a tabaco y toda nuestra ropa se quedo con el olor durante todo el viaje.
Siendo habitaciones triples, solo había dos juegos de
Leer más
Respuesta de Neil N, General Manager de Red Roof Inn Edison
Respondida el 23 de ago. de 2017
Dear Guest, You indicated in your response that you were unsatisfied with our service. Please accept our sincere apologies for the inconvenience you may have experienced. Please note that you were offer same room type which was reserved by 3rd party on your behalf. We would like to regain your trust and hope to serve you again in the future. If I may be of assistance, please don’t hesitate to contact me. Red Roof Inn, Edison, NJ General Manager
Leer más
No lo recomiendo para nada, el lugar es sucio y feo. El wifi que se suponia gratis en todas las habitaciones nunca funciono y nadie se molesto en arreglarlo. Seguramente hay mejores lugares para quedarse, aunque obviamente este es uno de los mas baratos!
Leer más
Respuesta de Neil N, General Manager de Red Roof Inn Edison
Respondida el 31 de may. de 2014
Dear Sole B, Thank you for sharing your experience with us on tripadvisor.com. It is disheartening to us to hear that we have failed to meet your expectations with your current stay. We strive to maintain a clean and affordable lodging for our guests. Please be assured that your concerns have been addressed in regards to the WiFi connection. I hope that you give us the opportunity to serve you better in the future with your lodging needs.
Leer más
Llegabamos a Manhattan sin reserva en pleno Julio y todos los hoteles estaban a full.
Conseguimos este hotel para pasar 2 noches hasta poder trasladarnos a uno de Manhattan (1 hora de distancia en hora no pico).
Leí las críticas pero no tenía opciones.
La verdad que me sorprendió
Leer más
Estas opiniones se traducen automáticamente del inglés. ¿Quieres ver las traducciones automáticas?
Todo parecía demasiado bien con mi estancia! Visité el año pasado alrededor de esta época y esperaba al registrarse ver el chico pero me hizo Rickey consciente de que él ya no trabaja allí. Él era un chico agradable
Leer más
Respuesta de Neil N, General Manager de Red Roof Inn Edison
Respondida el 30 de jun. de 2017
Thank you for taking the time to complete this survey and leave such encouraging feedback. It was our pleasure to accommodate you! It is delightful to hear how happy you were with your stay and the staff service! We hope to see you again soon. Thank you again! Yours in Hospitality, General Manager Red Roof Inn, Edison, NJ
Leer más
Vine a este lugar desde otra Red Roof Inn, debido a una confusión con mi reserva para una estancia prolongada. Bob era profesional y cortés. Después de registrarnos, mi esposa y yo entramos en nuestra habitación. Fue repintado con pintura. se podía oler la pintura fresca al entra
Leer más
Respuesta de Neil N, General Manager de Red Roof Inn Edison
Respondida el 1 de jun. de 2017
Dear Keith B, You indicated in your response that you were unsatisfied with our Hotel Room & services. Please accept our sincere apologies for the inconvenience you may have experienced. We here at Red Roof Inn, Edison, take great pride in ensuring our guest’s satisfaction. Unfortunately, we did not meet your expectations. Our goal is to address your concerns so that we can ensure you have an exceptional experience on your next visit. You’re a valued customer; everything we do is aimed at providing you with an excellent hotel experience. We would like to regain your trust and hope to serve you again in the future. If I may be of assistance, please don’t hesitate to contact me. Red Roof Inn, Edison, NJ General Manager
Leer más
Anterior
Categorías de álbumes
Todas las fotosViajeroHabitación y suiteCentro de negocios y salones de eventos
Foto proporcionada por la gerenciaRed Roof Inn Edison
Superior King
nice view from southside of the room
Bed bugs
TV
Anterior
I had stayed here a couple of years ago as the Fairfield across the street was not available. The place was so horrible I barely slept. Things were broken in the room & sketchy people loitering around the place. The phone kept ringing with some weird foreign male till I unhooked it from the wall. The radio alarm clock also kept going off till I unplugged it. Now I am seeing pretty good reports on this place. Has it undergone new management since 2 or 3 years ago?
Dear Valued Guest, You indicated in your response that you were unsatisfied with our Hotel Room. Please accept our sincere apologies for the inconvenience you may have experienced. We here at Red Roof Inn, Edison, under new management, take great pride in ensuring our guest’s satisfaction. Our goal is to address your concerns so that we can ensure you have an exceptional experience on your next visit. You’re a valued customer; everything we do is aimed at providing you with an excellent hotel experience. We would like to regain your trust, we hope to serve you again whenever your travels bring you back to Edison area. Red Roof Inn, Edison, NJ General Manager
1 voto
Mostrar todas las respuestas
What do you have for the breakfast you provide for guests?
We don't provide breakfast but we do provide coffee/tea at front desk lobby
0 votos
Mostrar todas las respuestas
Why the room are stingky and smelly. And not clean.the carpet its dusty head board it so filty. The comporter are smelly.
Dear Guest, You indicated in your response that you were unsatisfied with our room. Please accept our sincere apologies for the inconvenience you may have experienced. We here at Red Roof Inn, Edison, take great pride in ensuring our guest’s satisfaction. Unfortunately, we did not meet your expectations. Our goal is to address your concerns so that we can ensure you have an exceptional experience on your next visit. Please inform us the Room# and the check out date in order to enable us to check and take actions and arranging deep cleaning. You’re a valued customer; everything we do is aimed at providing you with an excellent hotel experience. We would like to regain your trust and hope to serve you again in the future. If I may be of assistance, please don’t hesitate to contact me. Red Roof Inn, Edison, NJ General Manager
0 votos
Mostrar todas las respuestas
Hey, How far is the train station from Red Roof. I want to visit NYC. Please let me know the neary by train/subway to reach NYC Thanks
Metuchen Station is 2 miles
0 votos
Mostrar todas las respuestas
Has the wifi been fixed? A lot of reviewers say that it is spotty and barely works. Please let me know! Thanks!
No, was unable to use wi-fi there so it isn't fixed
2 votos
Mostrar todas las respuestas
Anterior
12
AnteriorSiguiente
11
RANGO DE PRECIOS
US$74 - US$102 (Basado en tarifas promedio para una habitación estándar)
TAMBIÉN CONOCIDO COMO
red roof inn edison hotel edisonedison red roof inn
UBICACIÓN
Estados UnidosNueva JerseyEdison
CANTIDAD DE HABITACIONES
132
¿Este es su perfil de TripAdvisor?
¿Es el propietario o administrador de este establecimiento? Solicite su perfil gratis para responder las opiniones, actualizar su perfil y mucho más. Solicitar su perfil