Hemos observado que está utilizando un navegador no compatible. Es posible que el sitio Web de TripAdvisor no se visualice correctamente.Los siguientes navegadores son compatibles con nuestro sitio:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

TownePlace Suites Franklin Cool Springs

Visitar el sitio web del hotel
Información
Ubicación
Limpieza
Servicio
Calidad/precio
Certificado de Excelencia
Servicios del establecimiento
Piscina
Estacionamiento gratis
Acceso sillas de ruedas
Se admiten mascotas (Se aceptan perros / mascotas)
Wi-Fi pública
Internet de alta velocidad gratuito (WiFi)
Desayuno incluido
Centro de negocios con acceso a Internet
Gimnasio / Sala de entrenamiento
Servicio de lavandería
Personal multilingüe
Lavandería de autoservicio
Hotel para no fumadores
Piscina climatizada
Piscina cubierta
Desayuno disponible
Limpieza en seco
Mostrar más
Características de la habitación
Suites
Kitchenette
Habitaciones para no fumadores
Aire acondicionado
Habitaciones aptas para discapacitados
Microondas
Minibar en la habitación
Habitaciones para familias
Es bueno saberlo
ESTILO DEL HOTEL
Ubicado en el centro
Gama media
CATEGORÍA DEL HOTEL
Enlaces a hoteles
Visitar el sitio web del hotel
Oferta especial:Paquete en oferta
Ofertas en este hotel
Paquetes hoteleros
Ubicación
Vista completa
61Se puede recorrer bastante a pie
Puntuación: 61 de 100
158restaurantesen un radio de 0,5 km
14atraccionesen un radio de 0,5 km
Opiniones y más
135opiniones
86fotos
2P y R
0consejos sobre habitaciones
Calificación de viajeros
  • 75
  • 40
  • 15
  • 5
  • 1
Época del año
Tipo de viajero
Idioma
  • Filtrar
  • español
Mostrar opiniones que mencionen
Estas opiniones se traducen automáticamente del inglés. ¿Quieres ver las traducciones automáticas?
Celebración de cumpleaños de fin de semana para un niño de 7 años que deseaba un cumpleaños de American Girl. El paquete American Girl fue comprado y el personal del hotel no me decepcionó! Después de visitar la tienda American Girl (a poca distancia), nos registramos en el hotel
Leer más
Tarifa extraña por mascota, que no se revela en ningún sitio de su sitio web que pueda encontrar. Cuando nos marchamos después de una estadía de 3 días, pedí y recibí un recibo detallado de nuestra estadía y fue como se esperaba, sin cargo alguno por una tarifa por mascota. Despu
Leer más
Respuesta de Chuck S, General Manager de TownePlace Suites Franklin Cool Springs
Respondida el 12 de oct. de 2018
Dear awcraig37, Thank you for taking the time to review your past stay with us. We are sorry our pet policies caused you disappointment following your checkout with us. We have shared your concerns with our Team and determined the best way to respond and let others like yourself better understand our policy regarding pets is to describe it below: As a TownePlace Suites by Marriott, our webpage has a pre-set layout similar to our other sister Marriott affiliated hotels. Once on our home page, if you scroll down @ ¼ page, you will see an area title “Key Amenities.” Within that framework is a box titled “All Hotel Details.” With 1 click, you will see “Pet Policy,” as well as, other items many guests like yourself may be looking for. It includes our “$100 USD non-refundable sanitation fee.” If that page does not give you all the information you need, we always recommend calling us directly for clarifications or questions. For our guests travelling with pets, we request that you let us know when making the reservation, and require you let us know before checking in. At check-in when you have made it known that you have a pet(s) with you, one of our Guest Service Agents will hand you a “Pet Acceptance Agreement” to read and sign. This document details all policies we have in place. Items like what is the cost, where is the best place to take your pet for relief, and what to do when your pet is in the room but you are not? etc... In this way, you become fully knowledgeable before your stay begins. We then post this charge at arrival. It is a 1-time charge, no matter the length of your stay and will also include our state and local taxes. That amount currently will equal $117.75. In the event that we are not notified upon arrival and later discover a pet has occupied a room after a checkout has occurred, that is only time this charge will apply after checkout. And lastly, to best explain the cost of our sanitation fee, a little more explanation is needed. First, the TownePlace Suites is an extended stay hotel brand. That means that a large percentage of our guests stay with us anticipating each stay will be 5 consecutive nights or more. This 1-time charge applies to all pet rooms whether your stay lasts for 1 night or many months. Compared to other brands, this is different as many will charge a nightly rate and/or may vary their charges based on a per pet basis. It is also important to note that we are pet friendly in every room of the hotel. This is also different than others that decide to only designate specific floors for your pets and/or their least desirable room types and locations. We are able to manage this way because of our Pet Extraction Program: Following the checkout of a pet room, all sleeping, bathroom and kitchen linens in the Suite are bagged and removed from the room. This includes additional items like the shower curtains and liners, pillow protectors, bedskirts and even kitchen wash clothes and the like. All items are cleaned before being brought back to the room and re-installed. All kitchen bowls and smaller dishes are washed/sanitized, just in case they were used for a prior pet. We then vacuum the room, complete a detailed carpet cleaning with our on-site and professional equipment, (including under the beds), and then follow up with another vacuuming. We close this process with a Management Inspection before the room is put back in service and the go ahead is given that the Pet Extraction is now complete. This Extraction process takes no fewer than 8 hours and sometimes will move into a second day to make sure we provide a clean and ready room for our next arriving guest. Again, my apologies for your disappointment, and for the length of this reply. I hope it will shed light on our policies and educate other viewers. Chuck Smart, General Manager
Leer más
Nos alojamos aquí hace dos años en una habitación doble con cama queen y tuvimos una estancia agradable. La ubicación es estupenda para visitar el centro de Cool Springs y Franklin. Hace poco volvimos porque necesitábamos un lugar donde dormir una noche antes de ir a visitar a un
Leer más
Respuesta de Chuck S, General Manager de TownePlace Suites Franklin Cool Springs
Respondida el 23 de jul. de 2017
Thank you for your recent review. We are sorry we did not meet the needs of your family. I am using the information you have submitted to better train and inform our Team. We hope to have the opportunity to welcome your family back soon. Chuck Smart, GM
Leer más
El registro fue sencillo y el personal de recepción era amable y profesional.

Situado justo a la salida de la autopista, a unos fáciles 20 minutos en coche del centro de Nashville. No noté ningún ruido de la autopista (estábamos en la 6º planta) - ni ningún otro ruido en el hote
Leer más
Cuando me visita mi hija cerca de Brentwood, siempre me alojo en este hotel completamente derecha Marriott junto a la Cool Springs Mall. El hotel siempre tiene galletas recién hechas en el mostrador de recepción y el servicio de desayuno es impecable. Si estás buscando un hotel b
Leer más
Anterior
Categorías de álbumes
Todas las fotosViajeroHabitación y suiteComedorPiscina y playaCentro de negocios y salones de eventos
Every time a sleeper moved on the sofa bed, the motion transferred to the king size bed. #design
Full Kitchen
King bed
TownePlace Suites Franklin Cool Springs
Is there a designated area outside that is fenced for dogs?
There is a good amount of grass and we also have a station that provides clean-up baggies, but we do not have a fenced in area. Chuck Smart General Manager TownePlace Suites Franklin Cool Springs
0 votos
Mostrar todas las respuestas
Do the double queen studios have a couch or upholstered chair or just the dining table and chairs?
Hello! Our double queen rooms have the dining room table for four and an upholstered chair. I hope that will help with your decision. Please reach out if you have any further questions. Thank you, Deci Arce General Manager
1 voto
Mostrar todas las respuestas
AnteriorSiguiente
11
RANGO DE PRECIOS
US$139 - US$220 (Basado en tarifas promedio para una habitación estándar)
UBICACIÓN
Estados UnidosTennesseeFranklin
CANTIDAD DE HABITACIONES
120
¿Este es su perfil de TripAdvisor?
¿Es el propietario o administrador de este establecimiento? Solicite su perfil gratis para responder las opiniones, actualizar su perfil y mucho más. Solicitar su perfil