Hemos observado que está utilizando un navegador no compatible. Es posible que el sitio Web de TripAdvisor no se visualice correctamente.Los siguientes navegadores son compatibles con nuestro sitio:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Red Lion Inn & Suites Dayton

Viajero (34)
Habitación y suite (36)
Comedor (8)
Información
Ubicación
Limpieza
Servicio
Calidad/precio
Servicios del establecimiento
Estacionamiento gratis
Gimnasio / Sala de entrenamiento
Internet de alta velocidad gratuito (WiFi)
Desayuno incluido
Piscina
Acceso sillas de ruedas
Centro de negocios con acceso a Internet
Hotel para no fumadores
Lavandería de autoservicio
Limpieza en seco
Personal multilingüe
Piscina al aire libre
Salas de reuniones
Se admiten mascotas (Se aceptan perros / mascotas)
Servicio de lavandería
Servicio de traslado
Transporte desde/al aeropuerto
Mostrar más
Características de la habitación
Habitaciones para familias
Habitaciones para no fumadores
Es bueno saberlo
ESTILO DEL HOTEL
Gama media
De negocios
CATEGORÍA DEL HOTEL
Ubicación
Vista completa
60Se puede recorrer bastante a pie
Puntuación: 60 de 100
21restaurantesen un radio de 0,5 km
0atraccionesen un radio de 0,5 km
336opiniones
94fotos
2P y R
0consejos sobre habitaciones
Calificación de viajeros
  • 88
  • 107
  • 76
  • 42
  • 23
Época del año
Tipo de viajero
Idioma
  • Filtrar
  • español
Estas opiniones se traducen automáticamente del inglés. ¿Quieres ver las traducciones automáticas?
Realmente disfruté de mi estancia en el Red Lion Inn & Suites. La habitación estaba limpia y cómoda, se sentía como en casa. El desayuno estaba delicioso. Y el personal era increíble, amable y acogedor. Definitivamente volveré a reservar muy pronto.
Leer más
Opinión obtenida en colaboración con este hotel
Respuesta de Fearless823871, Guest Relations Manager de Red Lion Inn & Suites Dayton
Respondida el 30 de oct. de 2018
Thank you for the glowing review on trip advisor. We at the Red Lion Inn & suites always appreciate feedback of all kinds. I am glad you were able to take advantage of our Early Start Breakfast Buffet. Our room attendant team will be very happy to hear that you found our room to be clean and comfortable. Please keep us in mind on your next trip to the Gem City! Justin Mcgilvery Operations Supervisor 937-898-1120
Leer más
Este es un establecimiento de estilo antiguo con "y". . No pasillos interiores. Y no hay ascensor, así que tienes que subir las escaleras para llegar a las habitaciones de arriba. Las habitaciones están limpias pero bastante pequeña y estrecha. Estaba bien para una noche como un
Leer más
Respuesta de Andrew C, General Manager de Red Lion Inn & Suites Dayton
Respondida el 4 de jul. de 2017
Dear A R, Thank you for staying with us and providing feedback. I apologize that the lay out of the hotel was not fully explained to you. Our third floor has an interior corridor (1st and 2nd floors are exterior) and we do have an elevator by the front entrance that goes to the second and third floors. You should have definitely been informed of where the elevator was if you were staying on the second floor and I will review this with the Front Desk team. We cater to all different types of clientele from business travelers to leisure travelers to groups to tour buses. Unfortunately, your timing for breakfast coincided with theirs which caused a crowded breakfast area. While we do have tour bus groups stay with us, it is not that often so you probably will not experience that on future stays. Your comments regarding the cleanliness of the rooms and the service provided by the team will be shared with everyone as they always like to hear the positives as well. Being friendly, polite and helpful are part of our Core Values and it is great to see guests acknowledge the team incorporating these in their interactions. When your travels bring you back to Dayton please feel free to reach out to me at andrew.cooper@redlion.com so I can ensure your next stay is more pleasant. Yours In Hospitality, Andrew Cooper General Manager
Leer más
Las habitaciones son fantásticas. Las comodidades modernas. Olor limpio y fresco. Buen desayuno. Un montón de cosas para elegir. Sin duda nos alojaríamos aquí de nuevo y lo recomendaría a otros. Desde ama agradable nota escrita, Patty. Bonito toque personal!
Leer más
Respuesta de Andrew C, General Manager de Red Lion Inn & Suites Dayton
Respondida el 20 de jun. de 2017
Dear Kara L, Thank you for staying with us and giving us a great review. I'm glad you like our upgraded amenities and were able to enjoy our improved breakfast. I will be sharing your review with the team and also make sure Patty gets a special recognition. We pride ourselves on the personal touches and ensuring guests have fond memories of their stay. We look forward to you staying with us again. Yours In Hospitality, Andrew Cooper General Manager
Leer más
La habitación estaba limpia y el desayuno es excelente y la comida caliente que incluye huevos, salchichas, avena, galletas, galletas y salsa, además de yogur, fruta fresca, cereales, zumo, pan. El desayuno comienza a las 4 de la mañana! La residencia-nevera estilo. Microondas.
Leer más
Respuesta de Andrew C, General Manager de Red Lion Inn & Suites Dayton
Respondida el 5 de jun. de 2017
Dear BudgetButSafe, Thank you for staying with us and providing a review. I'm glad you enjoyed your room and our complimentary hot, deluxe breakfast. I apologize that the guests next door were smoking outside of your room and talking loud enough for you to hear. In the future, please feel free to dial "0" and one of our friendly team members will be more than happy to address the issue with the other guests as we want all guests to have a positive experience staying with us. Thank you for acknowledging our efforts to maintain the property. We have recently upgraded our bedding, TV's and Heating/AC units and are continuously maintaining the rooms and exterior of the hotel. We look forward to you staying with us again. Yours In Hospitality, Andrew Cooper General Manager
Leer más
Mientras el personal era bastante agradable, el hotel era viejo y lo parecía. La habitación era terriblemente pequeño, especialmente el baño. La cama era cómoda y estaba limpia, pero tuvimos problemas con la gente de arriba y el ruido y no podía dormir. Fuimos a la oficina a las
Leer más
Respuesta de Andrew C, General Manager de Red Lion Inn & Suites Dayton
Respondida el 25 de may. de 2017
Dear Marty M, Thank you for staying with us and providing feedback. I apologize you found our rooms small, especially the bathroom, but glad you found the team friendly and the beds comfortable. Our Executive Rooms on the third floor are bigger and since it is the top floor there is no one above you. These rooms are an additional $10/night. When your travels bring you back to Dayton please feel free to contact me at acooper@portfoliohotels.com so I can make sure your next stay is more enjoyable. Thank you. Andrew Cooper General Manager
Leer más
Anterior
Categorías de álbumes
Todas las fotosViajeroHabitación y suiteComedorPiscina y playaCentro de negocios y salones de eventos
Fairfield Inn Dayton North
Bella wanted to watch the animal channel.
Didn't want to touch the towel - maybe for A/C discharge?
Exterior Door
Bathroom
AnteriorSiguiente
1234568
Please describe the breakfast. What is typically available?
Hello em12342016, The Fairfield Inn Dayton North offers breakfast Monday through Friday from 4 am until 9 am. Saturday and Sunday breakfast is offered from 4 am until 10 am. Our award winning breakfast buffet includes scrambled eggs, sausage, make your own waffles, freshly prepared oatmeal, biscuits and gravy, four types of cereal, fresh fruit, hard boiled eggs, bagels, breads, muffins, milk, juice, and yogurt.
1 voto
Mostrar todas las respuestas
Dear Laura, Our shuttle runs twenty four hours a day. In order to accommodate our early departures our breakfast area opens at 4am. You should be able to have a nice relaxing breakfast and get to the airport in plenty of time. We have park and fly packages, should you decide to leave your vehicle with us. You can make reservations directly 937-898-1120 or online. Please let me know if you have any other questions. Thank you and have a great day! Sincerely, Deb Wills General Manager
0 votos
AnteriorSiguiente
11
RANGO DE PRECIOS
US$78 - US$95 (Basado en tarifas promedio para una habitación estándar)
TAMBIÉN CONOCIDO COMO
fairfield inn dayton north hotel daytonfairfield daytondayton fairfield inn
ANTES CONOCIDO COMO
Fairfield Inn Dayton North
UBICACIÓN
Estados UnidosOhioDayton
CANTIDAD DE HABITACIONES
131
¿Este es su perfil de TripAdvisor?
¿Es el propietario o administrador de este establecimiento? Solicite su perfil gratis para responder las opiniones, actualizar su perfil y mucho más. Solicitar su perfil