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4 - 9 de 461 opiniones
Escribió una opinión el 10 de marzo de 2017

Estuvimos 2 noches con mi pareja en febrero 2017.
En recepción son muy amable, pero estuve en la segunda planta sin ascensor y tuvimos que subirnos las maletas + mochilas después de un día muy largo, nadie se propuso para ayudarnos.
Había pedido una suite con 2 habitaciones para tener vista al mar, se ve el mar, pero sobre todo el puerto donde embarcan los cargos que suenan cada 2 horas. ¡Si hay 2 habitaciones se necesita 2 tarjetas de acceso pues allí no hay que suplicarla!
Cobran las botellas de agua de las habitaciones,
Hemos cenado allí la primera noche, pedí a qué hora cierran la cocina y me precisaron que a las 23:00.
¡A las 22:40 les llamo para pedir mi postre, y sorpresa, la cocina estaba cerrada!
Para que pido el horario si no tienen en cuenta. ¡Cuando tienes una mesa cenando, lo mínimo es pedir antes de cerrar la cocina si quieren postres! ¡Allí no!
Menos mal hay restaurantes al lado del hotel que son muy buenos.
Para el desayuno te hacen elegir una cosa, para el café no tienen sobre de azúcar, es un pote con bichos dentro, daba asco, los zumos cortados con agua, la mermelada casera con una cuchara dentro para que todo el mundo se sirva, bueno el desayuno es de pena.
Si tenéis que pagar algo allí que sepáis que hay un 3% de cargos.
Hay un bar Karaoke al lado y no cierran antes de las 2 de la madrugada, pedir habitación lejos de la calle lateral sobre todo sino prepararos a no dormir.
Puntos positivos: la piscina, la limpieza y el personal nativo (lo demás no, con malos modales) es muy agradable.

Consejo sobre las habitaciones: sobre todo no pedir la 308 da a la calle, ruido asegurado.
  • Estadía: febrero de 2017, viajó con la familia
    • Calidad/precio
    • Ubicación
    • Servicio
Agradécele a Kristel G
Esta es la opinión subjetiva de un miembro de TripAdvisor, no de TripAdvisor LLC.
OKDivers_Resort, Manager en OK Divers Resort & Spa, respondió a esta opiniónRespuesta de 15 de junio de 2017
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Dear Kristel G,
thank you for sharing your experience with us. We were sorry to read you were not happy with your stay at our resort. Allow us to address some of the issues you raised in your review.

We are sorry you carried the luggage upstairs yourself. Standardly it is the duty of our staff and if they are not immediately available, the guest is politely asked to leave the luggage with the reception donwstairs for a couple of minutes until it can be carried up for them. We apologize if this was not the case and assure you that we have instructed all of our front office staff on handling the guest luggage.

Standardly we issue one room key per room, which is a common practice. We believe this is a common practice in many other hotels too. Since the Suites have 2 separate rooms, we automatically issue 2 room keys if the occupancy is more than 2 persons.

Our Restaurant is open until 11.00 PM , however the kitchen closes at 10.00PM. Again I can only apologize if our staff didn't approach you and didn't inform you about the kitchen closing time. Based on your input, we have reviewed and retrained our waiting staff in this regard.

We were sad to read the review of the breakfast service, which we feel is not entirely unbiased. The buffet consists of all-you-can eat style of cold buffet. All warm meals are prepared fresh based on the guest's order. There are specials that vary daily too.

The 3% bank surcharge is applied only to card payments and we always inform our guests upfront about this fee. Also, there is always the option to pay in cash in Indonesian Rupiah, obviously without any handling fees.

The live-music bar that is located next to our resort plays live music 3 times a week until 11.00 PM. We are in constant communication with the owner of the bar, to ensure this is being respected. We are trying to do our best to help minimize the impact of the live music on our guests and are sorry if you felt disturbed. The fact is that since Padangbai is rather a small and calm harbor town, many of our guests enjoy going for a music and dance into this particular bar. However we fully understand this is not everyone's cup of tea.

To conclude, we thank you for taking the time to share your feedback. We only wish you would have approached our Management team, which is present at the resort every day, and informed them of your dissatisfaction. We would have been happy to offer all assistance possible in order to turn your stay into a more pleasant one.

With kind regards,
OK Divers Resort & Spa

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Esta respuesta es la opinión subjetiva del representante de la dirección, no de TripAdvisor LLC
Escribió una opinión el 15 de diciembre de 2016 mediante dispositivo móvil

Nos quedamos una noche aquí para coger al día siguiente pronto el barco a las Gili. En recepción son muy amables pero no tienen ni idea de nada, no supieron contestar a nada de lo que le preguntamos. La piscina está muy bien, el desayuno también y la habitación aceptable. Está bien de paso para una noche. El restaurante regular pero es de lo mejor que hay por la zona. La ubicación muy buena.

Estadía: diciembre de 2016, viajó con amigos
Agradécele a Miguel-SF1
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OKDivers_Resort, Manager en OK Divers Resort & Spa, respondió a esta opiniónRespuesta de 20 de diciembre de 2016
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Dear Miguel-SF1,
thanks so much for sharing your feedback with us on this platform. We were very glad to hear you enjoyed your short overstay in our resort.

On the other hand, we apologize if our reception failed to answer the questions you had had. We put much effort and energy into constant training of our staff. So thank you for sharing your feedback, we promise to work on it.

We wish you all the best and safe travels,
OK Divers Resort & Spa

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Escribió una opinión el 16 de abril de 2016

Me alojé aqui con mi novio en la última etapa de nuestro viaje en Bali, y la verdad es que me esperaba un poco más. A la llegada, resulta que solo tenian nuestra habitacion para una noche (mientras que nuestra reserva era de dos), y nos pedian cambiarnos de habitacion al dia siguiente. Tras nuestro rechazo, nos consiguieron una habitacion doble para las dos noches (la chica de recepcion se esmeró bastante para conseguirlo..).Las habitaciones son chulas, cama XXL, y un baño grande y limpio. La zona de la piscina está muy bien, con un pool bar donde tomarse algo tranquilamente. Hay pocas tumbonas, pero al estar nosotros en temporada baja no hubo problema. El desayuno bastante escaso comparado con otros sitios de Bali, y el restaurante regular..habia leido en TA que estaba muy rico, pero a mi me pareció caro y normal tirando a malo..hay muchas opciones mejores y más baratas en el pueblo. En fin, estancia positiva, pero quizás no volvería.

  • Estadía: abril de 2016, viajó en pareja
    • Calidad/precio
    • Calidad del descanso
    • Servicio
Agradécele a Lauraentonces
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OKDivers_Resort, Manager en OK Divers Resort & Spa, respondió a esta opiniónRespuesta de 22 de abril de 2016
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Dear Laurinhagz.
thank you for sharing your experience with our resort.

We apologize for the confusion upon your arrival. While this inconveniences should not be happening, we believe we solved the situation flexibly and to your satisfaction.

As for the selection of meals in our restaurant, we have recently launched a breakfast buffet in order to provide more variety to our hotel guests. During the day we have an all day menu in place and we have launched delicious Indonesian lunch menu that varies every day. Finally for dinner, guests can choose from a variety of both local and western meals.

Naturally one can not expect the prices in a resort restaurant to be the same as prices in a small local warung with 3 tables. However we believe, and our experience from other similar restaurants in the larger area proves, that our prices are adequate.

Kind regards
OK Divers

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Escribió una opinión el 19 de marzo de 2016 mediante dispositivo móvil

Salid corriendo... quieren cobrar al entrar... poca.confianza inspira esto... mal comienzo. muy malas maneras de los managers del lugar. yo tenia una oferta cerrada desde internet donde se especificaba q se puede pagar con tarjeta y q el precio era final... pues no era asi.. un 3% adicional.

los baños con agua marron... la.habitacion sucia, cama blanda... te hundes... y el agua q te dan gratuita de una botella abierta... de locos!! es desayuno te hacen elegir solo 1 cosa no es buffet y es de mala calidad y poca cantidad. el zumo de naranja esta mezclado con agua... y es super ruidoso, la gente en la.piscina gritando por la noche, esta al lado del puerto y las bocinas de los barcos suenan a todas horas por la noche...

lo dicho... salid corriendo!!!

2  Agradécele a UanilloV
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OKDivers_Resort, Manager en OK Divers Resort & Spa, respondió a esta opiniónRespuesta de 25 de marzo de 2016
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Dear Juan G,
thank you for sharing your feedback. We are happy that we can address the issues raised in your review and provide our point of view as well.

TOILETS
We would never charge our hotel / restaurant or diving guests for using the bathrooms. However being close to the Gili fast boat port, unfortunately many tourists mistaken our toilets for public ones and thus we decided to put a small fee of 10 000 Rp on that, as we naturally need to keep the bathrooms clean and that takes time and costs money.
As upon your arrival you didn't bother to greet or say anything to our staff and just passed by our reception without a word, our staff didn't know who you were and they were right to ask you if you were staying with us. We don't see anything offensive in that, they were doing their job and they were polite.

WATER
The water in our toilets is RECYCLED by eco bacteria, which is clearly stated in the hotel manual and also directly in every bathroom. The water is in no way dirty, although it has a slightly yellow color. Again this fact is explained in the manual and in the bathrooms. Recycling water is part of our eco initiative which we are really proud of. The water running from the taps and showers is of course fresh water. This water is then recycled and used for the already mentioned toilets.

The drinking water provided in the "open bottles" as you put it, is actually also a part of our eco initiative. We have ceased using plastic bottles and producing more plastic waste. Instead we have hired a local Balinese artist to create a unique set of glass bottles branded with our logo. We can only be sorry you did not appreciate the effort.
The drinking water is provided fresh every day and free of charge.

By launching our eco effort we not only hope to save the precious resources and help keep Bali green, we also hope to inspire and educate others to be more responsible towards nature. Well, we obviously have a long way to go still.

BREAKFAST
We are not sure why you expected buffet breakfast, as that is not something we do in our hotel nor is it stated anywhere. The guest can choose from at least 5 types of meals. Yes we do provide only one sort of juice with the hotel breakfast and we honestly don't see anything wrong about it.

We thank you for your input and wish you well.
Kind regards
OK Divers

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Escribió una opinión el 11 de julio de 2017 mediante dispositivo móvil

Estadía: julio de 2017, viajó en pareja
Esta es la opinión subjetiva de un miembro de TripAdvisor, no de TripAdvisor LLC.
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